Studievereniging Venae

WORD LID, SCHRIJF JE HIER IN!

Studievereniging Venae vertegenwoordigt de opleidingen
ErgotherapieFysiotherapieOefentherapie Mensendieck, HBO-Verpleegkunde, Interprofessionele Paramedische Zorg en ESP van de Faculteit Gezondheid van de Hogeschool van Amsterdam.

Lidmaatschap van een studievereniging is een waardevolle investering in een leuke, interessante studententijd, maar betekent ook veel voor je toekomst. Zo werkt Venae actief samen met de Hogeschool van Amsterdam, maar ook zorgorganisaties en werkgevers in de zorg, en ons alumni-netwerk.

Wil je een indruk krijgen van de sfeer bij studievereniging Venae? Kom naar onze Venae Vrijdag! Deze is iedere vrijdag in onze verenigingsruimte "de Cura" in het Nicolaes Tulphuis van de HvA. Lid of geen lid, docent, medewerker of student van een andere faculteit: voel je welkom en leer Venae kennen! Je leest het goed, je hoeft geen lid te zijn om mee te borrelen! Al onze borrels zijn toegankelijk, en dat blijven ze! We zien je graag!