Dagelijks bestuur

Studievereniging Venae wordt ieder jaar geleid door een dagelijks bestuur, dat een collegejaar zittende is. Wij stellen met trots aan u voor, het bestuur van studievereniging 2023-2024, voorgezeten door Nicky Veldhuis.

VoorzitterMevr. Nicky Veldhuisvoorzitter@svvenae.nl
SecretarisMevr. Tamara Seitner secretaris@svvenae.nl
PenningmeesterMevr. Dieuwertje Veermanpenningmeester@svvenae.nl
Commissaris Mevr. Charlotte Andriessecommissarisie@svvenae.nl

Voorzitter
De voorzitter is het gezicht van de vereniging en leidt vergaderingen, stelt het beleid op en stuurt de bestuursleden en commissieleden aan.

Secretaris
De secretaris is de agenda van de vereniging en heeft direct contact met alle leden.

Penningmeester
De penningmeester is verantwoordelijk voor de inkomende en uitgaande geldstromen binnen de vereniging.

Commissaris
De commissaris is het schakelpunt tussen commissies en bestuur en zorgt voor samenwerking met diverse partijen binnen de HvA. Ook onderhoudt de commissaris het contact met samenwerkingspartners en geïnteresseerde partijen van buiten de vereniging.

BestuurGebouw00056.png
Bestuur 2023-2024