FAQ Introductieweek 2024

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over de introductieweek. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail dan naar cci-info@svvenae.nl t.a.v. Merel en Derrick.

Ik kan er niet om mijn starttijd zijn? Kan ik ook later komen?

Er is een strakke planning gemaakt voor de introductieweek het is belangrijk dat je er op tijd bent. Wij verzoeken je dringend om er om deze tijd te zijn! Mocht dat echt niet lukken, neem dan contact op cci-info@svvenae.nl t.a.v. Merel en Derrick.

Zou ik tussendoor een paar uur weg kunnen vanwege andere verplichtingen?

Helaas is het niet mogelijk tussendoor weg te gaan en later weer terug te komen. Tijdens de introductieweek val je onder onze verantwoordelijkheid. Wanneer je weggaat moet je je uitschrijven, maar om logistieke redenen is het niet zomaar mogelijk. Alleen om een geldige reden willen wij een uitzondering maken.

Ik kan niet alle dagen aanwezig zijn. Wat betekent dit voor de kosten?

Het is jammer als je niet alle dagen aanwezig kan zijn. Je mist hierdoor een heel hoop activiteiten en verbinding met je groepje. Het wordt daarom niet aangeraden om later aan te sluiten of eerder weg te gaan. Ook maken we geen uitzonderingen op de kosten. De introductieweek kost €130,- per persoon. Er worden geen kortingen toegekend.

Zijn alle activiteiten verplicht?

Ja, in principe zijn alle activiteiten verplicht. Uitzonderingen kunnen zijn: blessures, ziekte o.i.d. Overleg dit altijd met je mentor en/of je kamphoofd.

Moet ik extra betalen om lid te worden van Studievereniging Venae?

Nee! Je bent automatisch lid geworden van onze vereniging voor één schooljaar. De jaarlijkse contributie is inbegrepen in de prijs van de introductieweek.

Zit er een minimale leeftijd aan de inschrijving?

Er is geen minimale leeftijdsgrens om je in te kunnen schrijven.
Let op: aan studenten onder de achttien wordt GEEN alcohol geschonken.

Ik moet op het invulformulier mijn studentnummer invullen; welke is dan?

Je studentnummer is een negencijferig nummer wat je van de Hogeschool van Amsterdam hebt gekregen.

Ben ik verplicht om te blijven slapen op de introductieweek?

Ja, we blijven met iedereen slapen op de faculteit Gezondheid.
Bij uitzonderlijke gevallen zoals geloofsovertuiging, familieomstandigheden, ziekte of beperking, mantelzorg, enzovoort. Kan je mailen naar cci-info@svvenae.nl t.a.v. Merel en Derrick.

Kan ik het inschrijfgeld betalen in termijnen?

Dit is mogelijk. Wanneer je financiële situatie ervoor zorgt dat je niet in één keer het inschrijfgeld kan betalen, kan je mailen naar cci-info@svvenae.nl t.a.v. Nicky, Merel en Derrick. Wij kunnen dan met je meedenken in eventuele opties en termijnen.